Sunday, May 10, 2009

1 Dah Habis, Tinggal 9 Saja Lagi...

Assalamualaikum dan Salam Perkhabaran kepada semua...

Alhamdulillah, kini, tinggal 9 minggu lagi untuk meneruskan Latihan Industri nie. Seminggu pertama nie banyak lagi yang belum digeledah. Hanya mencari saja. Adalah juga kadang-kadang penyelia aku panggil untuk buat eksperimen dengan dia sekali. Namun, aku masih lagi rasa tertekan jugalah dengan Latihan Industri nie. Mana taknya, aku agak keseorangan walaupun aku mempunyai seorang lagi pelajar Latihan Industri yang berasal dari bumi UTM juga. Namun, disebabkan dia pula kaum Hawa, maknanya kenalah jaga adab dalam bergaul.

Aish, dahlah kat sini aku dapat lihat sepanjang aku menjalani latihan di sini, kaum Adam punyalah susah nak muncul. Aku rasa, aku saja yang ada dalam bangunan Bioteknologi Hutan nie. Maksud aku, pelajar yang menjalani Latihan Industri. Hmm, apa boleh buat? Dah nasib badan. Terima sajalah daripada tak ada.

OKlah. Aku ada lagi sedikit kerja nak diselesaikan untuk esok. Nak buat catitan mengenai pembincangan projek aku esok dengan penyelia. Insya Allah, dalam masa sejam nie bolehlah siap. Lepas tue, apa lagi, tidurlah jawabnya. Nanti, tersengguk-sengguk masuk makmal.

Chow, wassalam...

0 comments: