Monday, June 29, 2009

Permission Granted. Alhamdulillah...

Alhamdulillah, akhirnya baki-baki masa yang ada di FRIM nie akan aku manfaatkan dengan sebaiknya. Insya Allah, jika tiada aral yang melintang, minggu nie adalah minggu terakhir aku menjalani latihan industri waima aku mempunyai baki seminggu lagi selepas minggu nie.

Penyelia industri aku dah bagi lampu hijau untuk aku meneruskan hasrat aku tue. Insya Allah, minggu nie sebelum hari Khamis, aku nak lahap laporan industri dan thesis dengan sepenuh hati sebelum melangkah pergi meninggalkan memori 9 minggu di sini.

Di sini, secara tidak sengaja aku telah meminati seseorang yang bukan layaknya status bagi aku. Meminati seseorang kaum Hawa. Namun, aku cepat-cepat melontarkan jauh-jauh perasaan tersebut. Beristighfar semahu-mahunya. Dirinya adalah milik sepenuh bakal suaminya kelak. Aku pernah sekali terpacul di bibirku memuji keayuannya. Namun, nasib baik aku cepat-cepat kembali ke dunia realiti. Beristighfar kepada-Nya. Kata-kata tersebut hanya layak diucapkan oleh yang halal baginya. Bukannya diri aku hina nie.

Astaghfirullah. Melalut sudah aku nie. Macam manalah boleh khabarkan informasi lain nie? Baiklah, kembali ke pangkal jalan semula. Mengenai laporan tue, setakat nie, aku dah mula edit petang tadi sebelum balik kerja. Bahagian 1 sampai bahagian 3 dah selamat aku canang. Yang tinggal hanyalah bahagian Results, Discussion dan Conclusion. Selepas tue, selesaikan pula sesi penghantaran ke fakulti. Insya Allah, harapnya bolehlah siap sebelum hari Jumaat minggu nie.

Kawan-kawan seperjuangan, jangan lupa ya hantar laporan industri sebelum atau pada 7 Julai 2009 di Fakulti Biosains & Biokejuruteraan. Alamatnya, dah diberikan oleh pensyarah yang berstatus diva kita, tak lain dan tak bukan, Prof. Madya Dr. Madihah Md Salleh. OK, good luck untuk semua ya. :)

0 comments: