Monday, July 6, 2009

Program Yang Dinanti Menjelang Tiba

Salam Kasih semua. Hari nie, bermulalah era perjalanan baru bagi sesi semester baru. Tapi, aku masih lagi dalam mood LI. Cuma, aku dah dapat pelepasan awal daripada penyelia LI aku untuk menamatkan seminggu lebih awal LI nie. Jadi, bermula pada hari nie, aku akan menikmati cuti aku. Alhamdulillah, syukur kepada-Nya.

Hari nie, agendanya adalah mengemas segala perkakas dan peralatan penting yang perlu dibawa oleh aku pulang semula ke negeri paling selatan tanah air; Johor Darul Ta'zim. Mengembara semula demi menamatkan segala-galanya yang telah aku mulakan. Banyak juga barang-barang yang perlu aku bawa balik ke kampus, meskipun aku dah saring terlebih dahulu barang-barang yang melepasi tahap ISO untuk dibawa bersama. Hehehe...

Insya Allah, nanti aku akan upload sesi saringan tersebut ya. Buat masa nie, aku nak khabarkan kepada anda semua bahawa, aku baru saja terima surat pemberitahuan mengenai kem pemantapan Jawatankuasa Kolej Mahasiswa (JKM) yang bakal diadakan hujung minggu nie di Dusun Eco Resort, Bentong, Pahang Darul Makmur melalui emel peribadi aku. Aduhai, baru aje nak masuk study mode, dah datang pula agenda baru. Tak apalah. Demi kemaslahatan semua pihak, aku turuti jua.

Nielah surat yang aku katakan. 3 helai kesemuanya. Namun, hanya muka depan saja yang ingin aku warkahkan di sini buat tatapan umum.


P/S: Nampaknya, kenalah buat persediaan awal untuk ke kem nie. Dah disertakan sekali beberapa senarai barangan dan kelengkapan yang perlu dibawa bersama semasa menghadiri kem nie kelak. Yang mengejutkan adalah pakaian formal termasuk sekali dalam senarai tue. Hmm, konsep apa yang bakal diterapkan kali nie ya? Dengar-dengar lebih terarah pada aspek pengurusan. Aspek ketahanan fizikal turut sama mengiringi sebab Penolong Pengurus Asrama kolej, Kapt. Ismadi Ismail turut sama mengisi slot. Erk!

2 comments:

bila nak balik ni hahaha

Unknown said...

>Tuah Pengembara:
Aiseh bro...
Nape nie?
Rindu ke?
Sabarlah...
Yang penting sekarang nie, study leklok...
Minggu depan retest subjek English kan?

Haa, study...
Karang teruk lak result subjek tue...
Hehehe...
;)