Sunday, July 5, 2009

Sebagai Tanda Ingatan

Salam Warkah kepada anda semua. Hmm, edisi kali nie, aku cuma nak khabarkan beberapa keping gambar buat tatapan anda semua. Hadiah nie ingin aku tujukan kepada seseorang. Hehehe...




P/S: Gambar mug yang aku beli nie adalah khas pemberian aku kepadanya. Siapakah gerangannya empunya diri yang bakal menerima mug nie ya?

10 comments:

mesti aweknyer ...hahaha
saya sokong jer

>Tuah Pengembara:
Apa yang sokong nie?
Apa?
Asal bagi hadiah aje mesti bagi kat awek eyh?
Ilmu manalah yang bro belajar nie?
Hehehe...

Taklah...
Silap teka lagi eyh...
;)

lamka said...

budak USM 2 kan?

>Lamka:
Err, siapakah gerangan di sana?
Budak USM?
Tak...
Tak tepat sama sekali...
Huhuhu...
:)

lamka said...

mesti saudara mahu menberi kepada saudari satu sekolah... kan?

>Lamka:
Tak...
Salah sama sekali...
Err, siapakah gerangan di sebalik nama Lamka nie?
Sila perkenalkan diri anda, boleh?
:)

lamka said...

anda hendak bagi kepada saudari yang sambut hari lahir baru2 ini kan?

>Lamka:
Tak...
Salah sama sekali...
Macam nielah...
Sebenarnya, bukan saya nak bagi kepada pasangan saya ataupun kekasih hati...
Sebenarnya, dia telahpun memberikan pengalaman kepada saya selama saya berada di situ...
Jadi, jangan salah tafsir ya saudara...

Lagi satu, saudara nie tak nak perkenalkan diri saudara kepada saya?
Dari tadi lagi saya tertanya-tanya siapakah gerangan saudara nie...
:)

lamka said...

antara peyelia di tempat LI atau waniat yg telah kamu jatuh cinta di FRim?

Siapa saya... biarla saya hanya dikenali sebagai seorng yg meminati Blog saudar..

>Lamka:
Untuk penyelia saya di FRIM...
Gadis di FRIM?

Tak...
Tidak sama sekali...
Saya kenal dia pun tak...
Jatuh cinta?
Macam tersasar aje...
Hehehe...

Owh...
Baiklah kalau saudara bersikap macam tue...
Tue hak saudara...