Tuesday, November 24, 2009

Selamat Hari Lahir...

Assalamualaikum dan Salam Perkhabaran kepada semua...

Alhamdulillah, di kala saya sedang mengemas kini blog ini, saya bakal meninggalkan kampus Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai dalam jangka masa kurang dari 24 jam lagi. Hati saya melonjak-lonjak kegirangan menantikan detik tibanya waktu itu meskipun saya sedar bahawa waktu pertemuan dengan keluarga tersayang tidak mampu dirantai dalam tempoh waktu yang lama berbanding dengan mahasiswa-mahasiswa lain. Maklumlah, mahasiswa tahun akhirlah katakan. Jadi, setiap masa yang ada kelak, akan saya manfaatkan bersama-sama mereka. Insya Allah. Mungkin, selepas ini, jikalau ada kelapangan masa, akan saya pulang semula pada cuti pertengahan semester akan datang bagi mengubat rindu lagi.

Baiklah, berbalik terhadap warkah kali ini. Agak-agaknya, siapa yang anda semua fikir? Hmm, kali ini saya dan beberapa teman yang lain, terutamanya pelajar bagi Projek Sarjana Muda (PSM), meraikan ulang tahun kelahiran penyelia PSM kami, atau lebih tepat, dekan kesayangan kami, Prof. Dr. Noor Aini Abdul Rashid. Tarikh lahirnya adalah pada 23 November yang lalu. Semoga Prof. panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberkati hidup oleh-Nya. Amin...

0 comments: