Saturday, May 16, 2009

Diari di Hari Sabtu...

Sabtu, 16 Mei 2009 bersamaan dengan 21 Jamadil Awwal 1430 H

0625 Bangun pagi & solat Subuh
Mak aih, beratnya mata nie...
Malam tadi tidur lewat sangat...
Pukul 2.30 pagi baru nak lelap...

0640 Termenung bersendirian
Mengantuknya mata nie...
Apa nak buat pagi nie eyh?

0820 Sarapan pagi bersama-sama dengan ahli keluarga
Alhamdulillah, kenyangnya...
Enak sarapan pagi nie...
Walaupun sekadar seringkas yang mungkin...
;p

0850 Bersiap-siap untuk bersiar-siar
Hmm...
Terpaksa aku jadi 'pak turut' aje r nampaknya...
Aku sebenarnya tak ada mood nak keluar hari nie...

0940 Keluar dari mahligai singgah sana

1020 Tiba di Midvalley Megamall
Dah lama jugalah aku tak menjejakkan kaki aku kat sini...
Sejak cuti akhir semester lepas...
Masuk bulan nie dah hampir genap 5 bulanlah gamaknya...

1315 Keluar dari Midvalley Megamall
Aduhai, banyak juga barang yang nak kena beli...
Sedar-sedar aje penuh satu troli...
Stok barang makanan untuk sebulan nie...
Hehehe...
Dan yang paling best sekali, aku dapat beli sebuah buku berjudul 'Yakjuj & Makjuj: Bencana di Sebalik Gunung'...
Belum mula baca lagi...
Tunggu habis baca buku karangan Prof. Datuk Ir. Dr. Zaini Ujang, Naib Canselor UTM berjudul 'Mengangkasa Pengajian Tinggi'...
:)

1350 Tiba di perkarangan Selayang Mall
Aiseh, nak kena baiki kasut hitam aku lak...
Tiba-tiba aje hari tue buat hal...
Sabar ajelah diri nie...
(-_-)'

1430 Bertolak ke NSK Selayang
Ada lagi barang dapur yang tak cukup lagi?
Letihnya mata nie...

1525 Pergi ambil tempahan pakaian di Selayang Bharu
Akhirnya, seluar formalku siap juga...
Terima kasih abah...
:)

1545 Bertolak pulang ke mahligai impiana

1555 Tiba di perkarangan rumah

1605 Solat Zuhur
Ya Allah, maafkanlah hambamu nie kerana lewat mengerjakan suruhan-Mu...

1615 Melayari internet
Nak add contact kat ym untuk member aku...
Balas komen friendster daripada member aku yang tengah LI sekarang nie...
Dan juga member masa kat Kolej Matrikulasi Johor dulu...
Satu kuliah dulu...

1630 Minum petang & menolong mama di dapur
Mama, ada apa-apa yang Ayang boleh tolong?

1730 Menonton TV

1810 Solat Asar

1820 Menyambung kembali hobi baru, melayari internet

1930 Mandi & solat Maghrib

2005 Menyambung kembali melayari internet
Sambil nak tunggu solat Isya' masuk waktu, aku pun mulalah buka laman sesawang yang boleh aku mendapat lubuk informasi terkini...
Hehehe...

0 comments: