Saturday, June 27, 2009

Hantaran daripada Tag yang Dibalas

Assalamualaikum dan Salam Warkah kepada anda semua...

Perkara-perkara yang perlu anda lakukan adalah:
1) Copy gambar amal Islam di bawah. Copy satu warkah nie pun tak apa. Mudah dan menjimatkan masa. Harapnya begitu, Insya Allah.
[amal_islam.jpg]
2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan dimestikan mereka melakukan perkara yang sama. Ingat! 10 orang tahu? Lebih dari jumlah tue lagi bagus. Terlebih? Jangan melampau sudah. Calon-calon yang terpilih adalah seperti berikut:
*Laksamana Mohd Ainuddin Khairuddin
*Laksamana Mohd Farid Md Yunos
*Laksamana Mohd Reduan Abd Razak
*Laksamana Mohd Zakiyuddin Mohd Zahari
*Laksamana Muhammad Abdul Hadi Bunyamin
*Laksamana Nazreen Abdul Latif @ Yaacob
*Laksamana Noor Aimran Samsudin
*Laksamana Wan Ahmad Darimi Wan Abdul Hamed
*Serikandi Khairina 'Izzati Amir Hussain
*Serikandi Nor Aslinda Ahmad
*Serikandi Nur Haizarisha Suratman
*Serikandi Nur Hidayah Junaidi
*Serikandi Nurul Ashikin Selamat

Alhamdulillah. Selamat dibereskan. Marilah bersama-sama menuju ke arah mesej yang gambarnya tertera di atas. InsyaAllah. Semoga berjaya! Very simple!

Sebenarnya saya hanya membalas tagged seorang sahabat saya nie. Terima kasih kerana tagged saya, mudah-mudahan sahabat sekalian tidak kira yang mengenali diri saya ataupun tidak (sesungguhnya semua muslimin adalah bersaudara) dengan izin-Nya, marilah kita bersama-sama beramal, memperbanyakkan amal dan bersama-sama kita memperbaiki diri kita ke arah yang lebih baik hendaknya. Amin.

P/S: Hamba yang dikasihi Allah, ketika engkau tersadung janganlah engkau berdengus mahupun mengerutkan dahi ataupun mengeluh, tetapi palingkanlah wajahmu dan senyumlah seraya berkata ALHAMDULILLAH.

0 comments: