Monday, June 22, 2009

Kegusaran & Kesakitan Kian Melanda...

Aduhai, hari nie bermulalah detik penentu segala-galanya. Hari nie aje pelbagai dugaan datang bertandang. Risau. Sakit kepala. Sakit mata. Sakit hati. Err, sakit hati? Tolak tepi dulu isu nie. Hehehe...

Yang pastinya, minggu nie dan minggu depan adalah waktu yang paling kritikal bagi diri nie. Mengapa? Jawapannya dah ada pada diri korang sendiri. Entahlah. Aku agak tertekan sekarang nie. Dahlah tue, kaum Adam teramatlah sikit. Aku kadang-kadang agak sunyi meskipun adalah seorang pelajar berbangsa Cina dari Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) nie sekali berpraktikal dengan aku. Kadang-kadang, timbul rasa segan dan malu terhadap kaum Hawa kerana bilangan majoriti mereka yang sentiasa mendominasi kaum Adam nie. Hmm...

Ketika nie, aku terasa sakit kepala. Terasa diminta untuk diampuhkan saja kepala nie. Jadi, selepas nie aku kepilkan beberapa gambar yang menunjukkan situasi aku pada hari nie. Korang tengoklah sendiri dan huraikan dengan akal natijah masing-masing. OK? Gerak dulu...


Kisah di Sebalik Gambar...
Aku sedang membaca jurnal. Sebanyak 4 jurnal sekali aku lahap untuk hari nie. Erk!


Nielah sebahagian jurnal yang sedang aku lahap. Semata-mata nak tengok penulisan ala-ala thesis. Huhuhu...


Nie pula adalah draf bahagian Research Methodology yang kena reject dengan supervisor aku. Nasib badan...


Yang nie pula adalah softcopy terbaru draf bahagian Reseacrh Methodology. Insya Allah, hari Rabu nanti, aku serahkan kepada supervisor aku. Harap-harapnya kali nie terimalah tanpa adanya kesilapan besar...

0 comments: