Thursday, July 9, 2009

Kembali Bertapa...

Salam Kasih. Alhamdulillah, akhirnya diri nie selamat tiba di tempat limpahnya ilmu; UTM. Sekembalinya aku di sini, pelbagai permasalahan, konfrontasi dan seantero dengannya telah menghunus dan menerjah segenap ruang jendela hidupku. Perjalanan rutin harian hidup yang mula merencana corak kelana hidupku mula mencengkam erat tubuhku.

http://th01.deviantart.com/fs8/300W/i/2005/338/5/5/Result_of_STRESS_by_CLEMZ.jpg

Dah 2 hari aku menjalani rutin kehidupanku sebagai seorang mahasiswa di UTM nie. Namun, permulaan sebenar kelas hanya akan bermula pada minggu hadapan kerana minggu nie merupakan minggu terakhir bagi *LI. Jadi, dalam kesempatan masa dan ruang yang ada, aku cuba untuk menyelesaikan satu persatu permasalahan yang tiba dan menjengah jendela hidupku. Hanya nie saja yang mampu aku laksanakan sementara masa masih lagi ada.

Hmm, baiklah. Setakat nie saja dahulu warkah kali nie. Ketika nie, jiwa agak kacau dalam merencanakan semula kehidupan, terutama sekali 'mimpi ngeri' *PSM yang dah mula mengekori bayang-bayang hidupku. Sehingga bertemu lagi, Insya Allah. Wassalam.


P/S:
*LI - Latihan Industri
*PSM - Projek Sarjana Muda

0 comments: