Sunday, July 26, 2009

Suatu Permulaan Yang Memeritkan


Assalamualaikum dan Salam Warkah kepada semua. Hmm... Hari nie, alhamdulillah, dapat juga saya update blog saya. Boleh dikatakan, sepanjang hujung minggu nie saya mampu mencoretkan sesuatu di sini. Risau juga saya sebenarnya jika pada suatu masa nanti blog nie akan bersawang dek kerana situasi genting dan sibuk yang saya alami ketika nie.

Akhirnya, alhamdulillah. Saya dapat memulakan penulisan proposal *PSM saya pada hari nie setelah lebih seminggu mencari idea dan permulaan serta susunan bait-bait ayat yang dirasakan sesuai untuk diterjemahkan dalam proposal nie kelak. Seperti yang anda semua dapat lihat melalui gambar berkenaan, betapa bersepahnya segala maklumat dan informasi yang perlu saya olah sebelum saya dapat memulakan langkah seterusnya dalam penulisan PSM berkenaan. Syukur kepada-Nya.

Semoga saya diberi hidayah dan petunjuk oleh-Nya dalam menyelesaikan segala permasalahan yang wujud selama saya menyiapkan PSM nie. Amin...


P/S: Ibarat ombak gelora yang menghempas tepian pantai...

*PSM - Projek Sarjana Muda

0 comments: