Friday, July 31, 2009

Bermulanya Sebuah Episod...

http://blogs.mie.utoronto.ca/roller/moradian/resource/Time.jpg

Assalamualaikum dan Salam Muhibbah. Hari nie merupakan hari yang bermakna atau bersejarah selama mana menjadi mahasiswa di Universiti Teknologi Malaysia nie. Antara sedar atau tidak, kini sya telahpun berada di tahun akhir pengajian saya kini. Ketika saya mengemas kini blog nie, saya sudahpun memulakan persediaan bagi menghadapi detik-detik perjalanan hidup saya yang bakal merencana dan mencorakkan kehidupan saya di Tahun 3 nie.

Walaupun kebanyakan mahasiswa yang berada sebumbung dengan saya ketika nie masih lagi membuat persediaan bagi menghadapi pembentangan proposal Projek Sarjana Muda (PSM) yang akan bermula pada minggu hadapan, namun, bagi saya dan Shukri, teman yang akan bersama-sama mengharungi detik-detik PSM kelak, Insya Allah, telahpun memulakan pelaksanaan bagi projek berkenaan. Meskipun saya dan Shukri sepatutnya memberikan perhatian terhadap pembentangan berkenaan, namun, saya dan Shukri merasakan kami perlu bertindak proaktif agar perjalanan kami tidak tergendala di kemudian hari.

Semoga saya dan teman saya, Shukri mampu mengharungi detik-detik sukar yang bakal tidak lama lagi. Insya Allah.


P/S: Aduhai, bilakah agaknya proposal nie nak selesai? Dugaan, dugaan...

0 comments: