Wednesday, August 5, 2009

Dekan Nak Jumpa?

Salam Warkah semua. Hari nie, dalam masa beberapa minit tadi, saya baru saja membuka email saya. Seperti biasa, saya akan membaca setiap helaian email yang dihantar kepada saya. Namun, saya tertarik terhadap satu email yang saya rasakan amat lain. Rupa-rupanya, mesej daripada dekan saya melalui Facebook.

Mesej tue tertera:
Proposal dah siap?
Salam Fahmi. Boleh tak you dan Syuk datang jumpa saya dengan proposal dan ppt?

Mak aih. Berderau darah saya masa tue. Terkedu. Memang saya terkejut. Tapi, dalam masa yang sama, saya mampu berfikiran waras dengan terus menelefon teman saya, Shukri untuk memberitahu perkara tersebut. Memang masing-masing dah boleh duga mengenai hal nie namun tak sangka bahawa dekan saya sanggup menghantar mesej sedemikian rupa dengan menggunakan aplikasi Facebook.

Nampaknya, kena berhempas pulaslah beberapa hari nie untuk siapkan PowerPoint presentation slide. Aduhai...


P/S: Apalah agaknya reaksi dekan nanti ya?

0 comments: